onsdag 29. oktober 2014

Hekla korg

IMG_1073

Ein kan aldri få for mange korger. I alle fall har eg mange ting som treng oppbevaring… Så eg er difor alltid klar til å prøve nye oppskrifter på heklekorger.

Og på bloggen til One Dog Woof fann eg ei oppskrift som ga ei overraskande stødig korg.

IMG_1075

Korga er hekla med to tråder tjukt garn. Eg har brukt Naturgarn frå Coop Extra og 9 mm heklekrok.

Botnen er hekla i spiral med halvstavar og auking på 8 stader ( til 63 masker).

IMG_1077

Mønsteret på sidene er laga ved at annankvar fastmaske er hekla i omgongen under. Pass på at maskeantalet er oddetal, då kan du hekle i spiral oppover.

Fargeskifta gjorde eg litt om litt ved å byte ut ein tråd om gongen og å hekle eit par omgonger før eg byta ut neste tråd.

IMG_1078

Korga står heilt fint av seg sjølv.

Eg er i gong med ei ny korg, denne gongen litt mindre.

Prøv du også!

-------------------

I've tried One Dog Woof's Color Block Crochet Basket Pattern. It is a very nice pattern, and the basket is surprisingly sturdy. You should try it!

8 kommentarer:

  1. Kor fin ho blei. Eg likte fargeskifta særs godt.

    SvarSlett
  2. Beautiful and functional - ideal!

    Helenxx

    SvarSlett
  3. Lovely colours! Thanks for sharing the pattern source, I'll try it. :-)

    SvarSlett
  4. Solveig, how grand to have something that is very useful, and also very beautiful! I like the way that using the double strand of yarn allowed you to have that subtle gradation of color changes.

    xo

    SvarSlett
  5. For en koselig heklet kurv. Likte spesielt godt de fine overgangene i fargene. Tusen takk for tips om dette nettstedet - fant mye fint her :)

    SvarSlett
  6. Den var nydelig. Må nok prøves etterhvert :o)

    SvarSlett
  7. For en flott korg! Fargeovergangene var veldig fine!

    SvarSlett
  8. Så fin den ble! Veldig lurt å gjøre fargeskiftene på den måten, det var kjempelekkert!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails