søndag 15. august 2010

Filmtips

Hugsar de Nemistripa eg delte for litt sidan?

DSCF3744

Filmen Nemi (og eg) kan mange av replikkane på er Prinsessebruden frå 1987.

Har du ikkje sett den?

Vel då har du berre ein ting å gjere, skaff deg filmen. I alle fall dersom du likar eventyrfilmar, god humor og gode replikkar.

Plot (sitat frå imdb.com): A classic fairy tale, with swordplay, giants, an evil prince, a beautiful princess, and yes, some kissing (as read by a kindly grandfather).

Filmen ber sjølvsagt preg av å vere frå tida før dataanimasjon gjorde det meste mogleg, men den er fantastisk likevel. Synest i alle fall vi.

Her er ein liten smakebit frå youtube, der finn du sjølvsagt mange andre også.

This is one of my faourite movies. Seems that Nemi likes it too. Have you seen it? If not, you must…

4 kommentarer:

  1. Ultrakomisk!Jeg leste Nemi-stripen, og tenkte med det samme på den filmen!Så artig å treffe på noen som faktisk har sett den, jeg har nemlig sett den en trillion ganger i ungdomstiden:)Den gikk nemlig på TV1000, og vi tok den opp på video.
    Vi kunne samtlige replikker utenat!
    Men den replikken som sitter best er jo
    'Hello, my name is Inigo Montoya - you killed my father, prepare to die' (Kanskje fordi den blir repetert veeeldig mange ganger?)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har! :) -og kjekt med noko litt lokalt for ein utflytta Sunnmøring. :)

    Den grøne Grepa-dukkevogna må du ta godt vare på! Eg anar ikkje kor dukkevogna frå min barndom har blitt av, så vi kjøpte på Fretex Unika til veslejenta. :) Betalte betydelig meir enn ei slik plastic-fantastic rosa prinsessevogn kostar, men denne har jo betydeleg meir sjarm!! Den er så fin at den får til og med lov å bu i stova... (eh, ikkje det at alt det andre der er såå fint, men eg kan jo seie at ei av det andre slaget garantert hadde budd på rommet!) :)

    Håpar du nyt dei deilige seinsommardagane!

    SvarSlett
  3. Så aktiv og flott sommar du har hatt...

    God helg..

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails