fredag 20. november 2009

Tida går…

What?!! To veker sidan sist?

Det var slett ikkje meininga å ta ei pause her, men dagane har berre gått litt for fort. Og så er det mørkt når eg kjem heim og eg rekk ikkje å ta bilder av det eg har tenkt å ta bilde av…

Men eg er her, er frisk og vaksinert og alt sånt.

Akkurat no heklar eg ting til ei messe i morgon. Stikk gjerne innom frikyrkja i Ørsta på laurdag.

DSCF1558

Ellers har eg sjølvsagt mange andre prosjekt på pinnane – det burde helst vere julegåver i desse tider. Faktisk har eg ferdig ei gåve. Så då har eg berre 15 igjen, eller noko sånt…

DSCF1537

Rose-hua i rosa – Rose Red in pink

Og innimellom strikkar på eg på ikkje-julegåver også … og syr litt på bunadskjorta (mest på kursdagane så langt)… Etter halvgått kurs er eg nesten ferdig med ei ermelinning. Ser ikkje ut som om det vert montering av skjorta på dette kurset, nei

DSCF1530

 Bunadskjorta så langt, har kome litt lenger no…  - My embroidery project, so far…

 DSCF1538

Innimellom-prosjekt til meg sjølv. Buttony jakke. – Buttony jacket

ooops!  A little unintensional break here… The days just went by too quickly.

And it gets dark before I’m home from work, so I don’t get to take the photos I’d planned…

But I’m here, knitting and crocheting away. Mostly crocheting this week, but I’m trying to knit some Cristmas presents too.

I have one present done (and only 15 or so to go…)

1 kommentar:

  1. Bunadskjorte! Imponerende!!
    Og rose red-lua er jo bare nydelig!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails