fredag 16. oktober 2009

Nytt brukt

Eg lovte å vise fram fangsten frå dei siste loppemarknadane og bruktbutikkbesøka.

Dagane i veka gjekk visst litt for fort, men no har eg nokre bilder klare.

Som vanleg har eg sans for fat og koppar – og helst noko frå Stavanger Flint, Figgjo eller Egersund. Eg har snart nok til å fylle opp nokre skap. Men når eg kjem forbi noko eg likar, så klarer eg ikkje å gå i frå dei.

Stakkars – stå der aleine på eit bord… Eg må redde dei. Slik er det berre…

DSCF1365

DSCF1366

DSCF1369

Synes dette serviset (Anne Marie) hadde så friske fargar. Manglar berre fat, så har eg nok til frukostserveringa…

DSCF1363

Og desse dokketinga var altfor søte til å gå forbi.   

DSCF1364 

Har også sans for glas med fargetrykk. Fann 5 av desse.

DSCF1357DSCF1358

På ein liten og svært full bruktbutikk i Bergen stod denne handarbeidskorga og vinka til meg. 25 kr…

DSCF1359DSCF1361

Endå ei kakeboks :)

DSCF1374

På veg heim frå jobb denne veka var eg innom bruktbutikken i Volda. Denne kaffikanna høyrer til serviset Tutti Frutti (Stavanger Flint). Her høyrer det til koppar og fat i mange fargar. Dei fann eg dessverre ikkje denne gongen. Er ikkje fasongen på denne fin?

----------------------------------------------------

This is some of what I’ve found at fleemarkets and thriftshops lately. I mostly look for cups and plates, particularly Norwegian design. (Stavanger Flint, Egersund & Figgjo).

I really don’t need any more plates, but still find it very hard to pass them by… I have to rescue them…

4 kommentarer:

  1. They are all beautiful but I specially love the tin. I have some vintage plates and soup tureen and understand your urge to rescue the homeless. :-)

    SvarSlett
  2. Så masse fint du har funne deg. Litt misunnleig på all den Anne Marien du fant. Det er eit innmari fint servise som ein ikkje finn så ofte. Eg har arva te-kanna i det serviset.

    SvarSlett
  3. å fy fillern for en fangst!
    selvfølgelig trengs slike go'saker å reddes...fnis

    ønsker deg en fin ny uke!
    vibeke :)

    SvarSlett
  4. Flotte ting du har funne;) Jeg kjenner igjen Anne Marie fra min kjære barndomsheim. Vi hadde ei mugge som vi brukte til saft og kakao. Den har hatt mange turer i oppvaskmaskin og er nok ikke like fin som det du har fått fatt på.
    Blomsten fra brødfatet ditt tror jeg også jeg kjenner igjen, fra middagsserviset vårt. vakkert er det iallefall;))

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails