lørdag 20. juni 2009

Blomsterkvadrat

2009_05160035

Eg har fått lov av Beata frå Rose Hip Til å oversette blomsterkvadrat-oppskrifta hennar. Så då gjer eg eit forsøk…

Start: 4 lm, 1 kjm i 1. lm. 

1. runde: 4 lm (regnast som 1 st, 1 lm), * 1 st i ringen, 1 lm ** , repeter * til ** 6 gonger. Fest med kjm i 3. lm i første lm-stav. No skal du ha 8 lm-buer. Slutt med denne fargen.

2. runde: (Ny farge) Start i ei av lm-buene. * 1 fm, 3 st, 1 fm ** i lm-bua; repeter * til ** i dei neste 7 lm-buene. Fest med kjm i første fm. No skal du ha 8 små kronblad rundt midten.

3. runde: 1 lm, (og no skal du arbeide bak dei første kronblada), 1 kjm i basen (#) til den siste fm i forrige runde. 4 lm, 1 fm i basen til neste fm (mellom dei neste to kronblada), * 3 lm, 1 fm i neste fm-base (mellom neste 2 kronblad) **; repeter * til ** 5 gonger, 3 lm, 1 kjm i første lm i 4 lm i starten. No skal du ha ei lm-bue bak alle kronblada frå runde 2.

4. runde: 1 lm, * 1 fm, 5 st, 1 lm ** i første lm-bue; repeter * til ** i alle lm-buene. Avslutt med kjm i første fm. Slutt med denne fargen.

5. runde: (No skal du lage bakgrunn bak kronblada) Start med ny farge i basen (#) til ei av fm i forrige runde. 3 lm (reknast som 1 st), 2 st i same fm, 1 lm. I neste fm-base (mellom neste 2 kronblad) * 3 st, 1 lm, 3 st (hjørne), 1 lm, 3 st i neste fm-base, 1 lm**; repeter * til ** 3 gonger, slutt med kjm i toppen av første stav.

6. runde: 1 lm, * 1 fm i neste tre st, 1 fm i lm-bue, 1 fm i neste tre st, 3 fm i hjørne-lm-bue, 1 fm i neste 3 st, 1 fm i lm-bue **; repeter * til ** 3 gonger, slutt med 1 kjm i første fm.

Eg har avslutta med ei 7. runde i kvitt; då heklar du 1 fm i alle fm og 3 fm i hjørnene.

 

(#)  Basen av fm vil seie den delen av fm som går rundt lm-bua.

 

Originalen på engelsk finn du her.

Håper de gjer eit forsøk. Sei ifrå dersom de finn feil nokon stad :)

 

This a translation of a crochet pattern from Rose Hip.

9 kommentarer:

  1. Hei,

    kan se ut som også du
    er i gang med et slik
    fargeglad teppe...

    Veska under her var
    skikkelig fin. Jeg har
    flere stoff til nett,
    veske er nok for de
    viderkomne : )

    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. De er utrolig søte, disse blomsterlappene. Og nå vet jeg hvor jeg kan finne oppskriften - det er konge!

    Ha en forrykende flott sommerferie, Solveig - håper du ikke blir så lenge borte fra bloggen din om gangen!

    SvarSlett
  3. Det her bildetr gjør meg skikkelig glad! Jeg må definitivt prøve meg på blomsterkvadrat! Takk for oppskriften :)

    SvarSlett
  4. Æ like fargene du bruke, masse farger gjør en glad.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for oppskriften! :-)
    Jeg er bare såvidt igang... må jakte på flere garnfarger for å få det som jeg vil... ;-)
    (har linket til deg fra min blogg).

    SvarSlett
  6. Så fint! :) Du er flink du! :D

    SvarSlett
  7. Hello, I was just surfing on the net when I came across your amazing blog. Everything deserves a closer look and I just feel hooked :-) . I'm expecting a second baby and these "flowers" would make a beautiful blanket for mu baby girl. Is there a chance you could translate your instructions into English? Thanks so much for sharing and hope to hear from you soon.

    SvarSlett
  8. Hi there again, Just looked closer to your post and found out that you have posted the link for the original instructions. I'm really going to put hands on it and let you know how it came out. Once again thanks!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails