tirsdag 14. april 2009

Heklehekta

Heklekrokane gjekk litt varme i påska. Kan vel eg noko for at det er perfekt avslapping for meg?

Det blei fleire kyllingar etterkvart.

2009_04110167

Og sidan vi fann ut at kyllingane hadde nokre Wallace & Gromit-aktige trekk kom idéen om det gjekk ann å hekle eit anna fjørkre - skurken frå filmen RobotbukseneFeathers Mc Graw.

Som tenkt, så gjort… eller noko sånt. Eg måtte prøve.

Med litt plunder fekk eg også til beina.

2009_04110137

2009_04110173

Og sidan vi no hadde ein skurk i huset måtte vi lage ein liten påskekrim. Den kjem straks.

----------------

Well, I’ve been crocheting this easter. The perfect way to relax for me :)

I made more chicken. They have kind of a Wallace & Gromit-look, so someone asked if it was possible to make the mastermind criminal from the movie “The Wrong Trousers”, Feathers McGraw. I had to try of course. And we even found a way to make the feet.

SInce we now had a criminal in the house we had to make a little drama.

5 kommentarer:

  1. Du er bare en tryllekunstner med hendene og hjertet du Solveig! Fantastisk..ikke mer å si om den saken!!!

    SvarSlett
  2. I love the chicken-glove for the criminal, it's my fav character from Wallace & Gromit films :-)

    SvarSlett
  3. Hvor har du hækleopskriften fra, hvis man må spørge?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hekleoppskriften er fra mitt eget hode. Funnet på undervegs og ikkje nedskrive dessverre.

      Slett
  4. woaw ! chicken run ! so strong !!!i love it

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails