søndag 1. februar 2009

Helgerapport

Kva har eg fått gjort denne helga, då…

Eg var på bytur i går, med eit lite kafébesøk. Satt oppe altfor seint for å få med meg slutten på ein film (som eg trur kanskje eg har sett før…) Laga kyllinggrytemiddag i dag, som blei ris- og grønnsakgryte sidan eg hadde gløymt å kjøpe kylling…

Eg har strikka litt vidare på desse prosjekta:

Cherry-skjerfet

2009_02010011

Topstykke

2009_02010038

Eg har også begynt på berre to nye strikkeprosjekt :-) Då eg handla Noro-garn til mamma sitt julesjal, kjøpte eg eit nøste til meg sjølv også. No har eg så smått starta på mitt første Shetland Triangle med det. Å strikke med Noro er reine fargeterapien no på mørke vinteren. Stadig like spennande å sjå kva fargar som dukkar opp inne i nøstet.

2009_02010001

I dag har eg laga ein liten lappepose.

2009_02010014

Posen er både bursdagsgåve og gåveinnpakning. Så sparer vi litt papir…

2009_02010016

No skal eg lage meg litt te, og planlegge litt neste veke. I morgon skal eg til tannlegen igjen og trekke ut ei visdomstann :-(

Ha ei fin veke.

What have I done this week end?

I’ve knitted more on the Cherry scarf and Topstykke. I’ve only started one new knittingproject, a Shetland Triangle with Noro yarn I bought before Christmas. And I’ve made a little drawstring bag birthday present.

Now I’m going to make myself some tea. Going to the dentist again tomorrow. She’s going to remove one of my wisdom teeths :-(

Have a nice week.

5 kommentarer:

  1. Hjelpe meg så effektiv du er da! Den toppen var jo bare kjempestilig og for et tøft garn med alle de fargene! :o) Ha en fin uke du også!:)

    SvarSlett
  2. The bag is so pretty and your knitting projects are coming along very well. Great job!

    I hope your dentist appointment goes ok and that you feel without pain soon.

    Michelle

    SvarSlett
  3. For en herlig lappepose! Topstykket blir nok bra, jeg får litt mer lyst til å sette igang med det for hver gang jeg ser noen blogge den..

    SvarSlett
  4. Oj, så langt du har kome på den flotte strikke-tunikaen!

    Eg vil forresten veldig gjerne ha besøk av deg i slutten av februar. Det er nettopp opna ein kakaokafe rett ved Birkelunden, pluss at vi kan besøke mitt gamle nabolag og kjøpe knappar:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk på vegne av jenta som fekk den flotte posen, men enda meir gave oppi :)

    Gry

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails