fredag 5. desember 2008

4. og 5.

Ein lokal stoffbutikk har hatt røyk- og vannskadesalg dei siste vekene. (50 og 80 % avslag hjelp mykje). Så har eg fått plussa på stoff- og bandlageret mitt litt ( kjekt å ha, kjekt å ha...)
Skal heilt sikkert få brukt det ein gong :)
Her er eg i gong med eit prosjekt som eg lurer på blir ferdig før jul. Det var ein gong nokre spisematter i plast...
Som de kanskje ser av formene skal det bli eit hus. Prøver meg på denne oppskrifta til UK lass in US (berre litt forstørra). I kveld er det julebord med jobben og i morgon tidleg er det frisøravtale. Tjo og hei!!
Ha ein fin fredagskveld!
I've increased my fabric and ribbon stash as you can see. A local shop had sale the last weeks. (There was a fire in the building and they had to sell everything. 50 and 80 % off)
And I'm trying to make a house of this tutorial.
Hope to get a couple houses finished as presents.

Have a nice Friday evening. We're having the Christmas party at work :)

1 kommentar:

  1. Hei :o)

    Dette er ikke ment som mas men jeg vil bare sjekke med deg om at du har fått mail fra meg fordi den "jukser" litt innimellom!

    Ønsker deg en fin helg,
    Vibeke

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails