søndag 6. april 2008

Ferdig teppe

Klarte å sy ferdig teppet på fredag. Så i går var det fotografering. Sola kom fram akkurat då eg skulle til å knipse, så det blei litt sterkt lys. Men eg kan eigentleg ikkje klage på vårsola - vil gjerne ha meir av ho :)
Dersom eg har telt rett, så er dette innlegg nr 99! Det betyr at det er jubileum neste gong, og då er det vist tradisjon å gi vekk noko - ser eg ute i blogverda. Det må eg også klare å få til - følg med!
I finished my quilt friday evening, so I took some photos yesterday. The sun came out so it got a little bright, but I can't complain about the sun in spring. I want more of that (it's raining again today...) This is my post nr 99 (if I have counted correctly). I see it's a tradition in the blogworld to have give-away to mark occasions, so I thought I try that. Wait and see.

3 kommentarer:

  1. Ja jeg vil gjeeeerne ha noe: Det er også tradisjon o blogverden at den første som kommenterer nr.99, er den heldige vinneren av en gave... He,he....

    SvarSlett
  2. Found your blog on flickr. LOVE, LOVE, LOVE this quilt. I'll be back!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails