søndag 9. mars 2008

Nytt gammalt

Eg har samle-på-genet... Og i dei siste åra har det spesielt gått ut over dei stakkars gamle tallerknane i hyllene på bruktbutikkane. Dei som det kanskje berre finst ein av - i beste fall to. Dei bør helst vere norske (Figgjo, Egersund, Stavanger Flint), og går eg forbi er det nesten som dei ropar på meg. Så då må dei nesten vere med meg heim....
No bør eg snart vende det døve øret til, for det begynner å bli fullt i skapet.
Men, altså, i går kom eg forbi eit heilt servise til seks pers. Og gjett om det ropte! Vel, her er det:

Og så nokre single fat til slutt.

I collect stuff (must have a gen for that). In the last years I've started collecting old plates. They call out for me in the thrift shop, and i just have to take them home. I should stop now because i have no more room in my kitchen... Mostly it's single plates.

But yesterday i found a set for six. Probably from the 50's. Of course i had to take it home.

3 kommentarer:

  1. Trur kanskje eg er innehaver av det samme genet.. Kanskje like greitt at det er eit stykke til nærmaste brukthandel, for skapa mine er rimelig fulle dei óg..

    Det "nye" serviset ditt var eit skikkelig kupp, det må eg berre seie :D

    SvarSlett
  2. Er nok smittsamt det der, og kjekt heilt til den dagen ein kansje skal flytte.
    Men moro er det, sjølv om skapa fyllest...

    SvarSlett
  3. Å så artig å se de koppene,datter vår kjøpte hytte i sommer og fikk beholde alt av innbo, og der var det kopper og tallerkener som det. Veldig fint! Artig å se det..
    Gode ønsker fra Nunne...

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails