søndag 2. september 2007

Helg

Eg hadde niesebesøk på laurdag og då måtte vi laga noko. Det vart ein gymbag. Ho valde stoff, eg tok meg av syinga. Grei arbeidsfordeling.
Måtte også ein tur på posten for å hente eit par bøker frå amazon. "bend-the-rules Sewing" av Amy Karol og "simple sewing" av Lotta Jansdotter. Fine bøker begge to, med mange fine tips og oppskrifter.
Bokpakken var noko voldsomt pakka inn. Dei to ikkje altfor store bøkene var inne i ei litt for stor pappkasse + inne i ein plastsekk av nissesekk-storleik. Og likevel klarte dei å lage eit lite hakk i permen på eine boka.

Men eg måtte sjølvsagt prøve ei av oppskriftene i BTR-sewing: Charming handbag. Eg har venta på å få bruke dette stoffet til noko, og dette blei bra syns eg. Neste gong kjem eg nok til å lage veska noko større.

My nieces came to visit and we had to make something. She chose the fabric and I made a tote for school. She was happy with the result. I also got two new books in the mail and I had to try one of the patterns: Charming Handbag from "bend-the-rules sewing" by Amy Karol. I've been waiting to use this fabric, and I think it looks nice on this bag. I like the shape of this, but next time I will make it bigger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails